divendres, 9 de maig del 2008

Actualitzar ¶


Ho reconec... la quaresma només dura quatre setmanes i jo ja en portava deu en "abstinència bloguil". Tot i això haig d'agrair (a qui sigui) que durant tot aquest temps no hi hagi hagut cap dia que no hagi tingut cap visita, per tant, veig que alguns de vosaltres encara seguiu fidels en la vostra rrrrrrrrrrronnnnnnnnda de blogs que s'acostuma a fer abans d'anar a sopar.

Doncs a veure si ressuscitem una miqueta Lletgismàlia, que els membres del CEL ja fa dies que cobren sense fotre res!! Reactivem el pensament lletgista i sortim de l'escafandre per mostrar-lo al món.

Així doncs, re-benvinguts a Ļļęţgįşmąļįą ¶. Passin, vegin i comentin!!

Esperant reprendre el fil,
monЯa Bitllenc

PD: buscant un títol i una imatge per encapçalar el text... he buscat al google (on si no) "actualitzar", "ressuscitar", "refresh"... i s'ha de dir que la majoria d'imatges corresponia a blogs semiabandonats. A partir d'ara, Lletgismàlia passa a ser un d'ells... mmm.... preguntaré al CEL si això és lletgisme.
PD2: Ah, i no sé perquè, però al buscar "ressuscitar" també em sortien noies amb molt poca roba (no sé pas quina relació hi tindrà).
PD3: I per acabar... (i el saber no ocupa lugar), us informo que Refresh és el nom d'una revista.

6 comentaris:

Com sabeu vosaltres ha dit...

Molt interessant la revista. Ara, no em diguis que l'has trobat pel google eh...

Señor Acebes, no cuela!!

Per cert, ahir vaig veure un golàs del Quaresma, el seu típic xut roscat pel pal llarg... aquest s'ha anat repetint mentre aquí estaves de vacances.

Apa (ssar per un refresh mental)!!

monЯa Bitllenc ha dit...

Sr. Pebràs,
li agraeixo que hagi estat el primer en fer un "revenido" en aquest quasi-oblidat blog.

Li asseguro que la revista a què es refereix la vaig trobar pel google buscant imatges... i hi sortien algunes portades de "susodicha" revista.

Del tema Quaresma... (del Ricardo, vull dir) no en sé massa cosa. Últimament, tal i com van les coses tinc el futbol una mica apartat per tal de no sentir-me avergonyit. Ahir el meu germà es va gastar els 12EUR que valia comprar el partit del Barça pel C+ i jo, als cinc minuts em vaig adormit... quan em vaig despertar i vaig veure el resultat, me'n vaig adonar que jo vaig ser qui millor va aprofitar el temps (i els diners).

En fi, ja ens anirem veient per les terres lletgistes ben aviat!

albus ha dit...

Ja era hora de fer un Set frmBlog.Refresh...
Encara que si em trobo amb la senyal aquesta a la carretera no sabria que fer... bueno, si, seguiria recte.

proudemax ha dit...

Doncs sí que refresca, sí!

L'iCharl ha dit...

efacinc! jejeje

vaja vaja... el donàvem per mort (blogisticament), i resulta que decideixo fer una mini-ronda (no li digui a ningú perquè oficialment, ara estic fent un treball...) i veig que ha tornat a la vida!!

Observo ara que ha estat out of serve des de quaresma fins pentecosta... massa religiositat veig aquí, jejeje


en fim, que m'alegro que el lletgisme torni a regnar per aquestes terres... esperem seguir llegint-lo


PD: maca la revista...

Cisquet de Can Moscardó ha dit...

Hola a tothom,

Si partim de la hipòtesi de que la gent que mira el blog i que hi escriu son “amics” del bloc, trobo que seria una bona aportació posar al costat del link [nsfw] quan el contingut siguit poc apropiat per obrir a la feina.

Ho dic per que no seria la primera vegada que mirant el Fossoblog o altres blogs he desitjat que les pàgines que visito no es quedessin registrades al servidor de la feina...

Molt content de que hagi tornat senyor Bitllenc